2010. október 24., vasárnap

ősz a Marijinszkij parkban

Tegnap a falfestményes kaland után kimentem levegőzni a Marijinszkijba - a park a mostani lakáshoz még közelebb esik. Mondhatjuk telt ház volt, érdekes, hogy alapvetően a fiatal és idősebb korosztály képviseltette magát, én voltam a ritka középkorú (:)), mobil ifjak görkorival, gördeszkán ijesztgették a sétálókat, fiatal párok andalogva, vagy padon fázósan összebújva feledkeztek egymásba, babakocsis, vagy gyermekeiket sétáltató ifjú szülők, pár korosabb úr Lolitácskájával a karján sütkérezett az emberek között, míg az idősebb korosztály a délutáni napot elmélázó mosollyal élvezve rótta a park útjait.
Mondhatjuk mindenki fényképezkedett, ez itt baromi nagy divat, mostani fő attrakció: beállunk, sok levelet összegyűjtünk, feldobjuk és az aláhulló levelek között széttárt karokkal felugrunk. Az egyedül sétálók szép leveleket gyűjtögettek, ebbe én is beszálltam...

2 megjegyzés:

ribizlifozelek írta...

Olyan idilli es bekes leiras.

Csilla írta...

Nagyon szép ez a park!