2010. október 13., szerda

a fodrász elkerülhetetlen

tetszik nekem itt a Mecsnyikova és Klovszkaja kereszteződésénél a tájékoztató kresz tábla újraértelmezése... szöveg a következő: Fodrász, Marjanyenka köz 11/12, balra 50 m.

Nálam a lakásban még mindig nincs fűtés, valaki kérdezte, hogy miért - azért, mert csak. Korábban már írtam, hogy erre a lakások többsége távfűtéses. Múlt péntek óta kapcsolják be fokozatosan a fűtést, először az óvodákban, iskolákban, stb. intézményekben. Komolyan, nem lakom köpi helyen, srégen egy szálloda, kicsit lejjebb ombudsman, meg egyéb parlamenti bizottságok irodái -- mégis úgy látszik, fűtés bekapcsolás szempontjából hátrasorolt vidék. Az elő-és fürdőszobákban van egy enyhe padlófűtés, felkapcsoltam, a nappaliban a légkondin van meleg fokozat. A hálóban nincs, így éjjelre 2 paplan, zokni és sapka. A rossz hírt tetézi a meleg víz hiánya. Eddig azt csináltam, hogy előre megnyitottam a zuhanyt, engedtem vagy 10 percig (ez komoly), ennyi idő alatt felér ide a 4.-re a meleg víz, akkor beálltam. Mára azonban ez is kimúlt, reggelre annyira átfagytam, hogy duffla örömmel mentem munkahelyemre. Nincs hideg, de a fűtés még ott sem megy. Ma reggel 4 fokkal indítottunk, napközben felkúszott 12-ig, a rossz hír, hogy most éjszakára fagyot mondanak. Azt olvastam a neten, tegnap Moszkvában már enyhén havazott. Erre mondta Vologya bácsi, akkor pár nap múlva itt is fog. Remélem nem, vagyis mindegy, mert holnap hazarepülök vízumot intézni - talán pár nap múlva, mire visszajövök, fűtés és melegvíz is lesz...

3 megjegyzés:

Noé írta...

Szia:)
Nálunk van fűtés, melegvíz.:)
Szeretettel várunk.
Fülesék

Csilla írta...

Ó, ott nincs olyan, hogy ha valahány fok alá megy a hőmérséklet, akkor bekapcsolják a fütést? Szegények, elhiszem, hogy rossz. Itt is lehült sajnos a levegő, ma reggel csak 2,3 fok volt, be is kellett kapcsolni a fütést, de legalább bekapcsolhattuk. De miért várnak ennyit a bekapcsolással, hiszen tudják, hogy jön az ősz, jön a hideg?

ORsi írta...

a fodrász tényleg elkerülhetetlen néha. én ma voltam:)

jaj, de fütés nélkül??? nem is tudom, mi a rosszabb éjjel vagy maunkában??