2010. június 26., szombat

hosszú hétvége

A nehéz kezdetet követően (lsd előző post) jól sikerült otthon a hosszú (múlt) hétvége, Babussal Márffy kiállítás (nagyon jó!!!), kis főzöcske, sütés, mozi (Szex és NY, erről annyit, h felesleges megnézni), vásárlás. Ezt a süteményt sütöttem, amilyen jól néz ki, annyira finom! A receptet egy süteményes magazinban olvastam, "Rázós sütemények" a neve. 2 dolog miatt volt izgalmas: répatorta volt a címlapon (ez a lányom kedvence), meg amikor belekukkantottam, úgy gondoltam, ilyen kevésbé-sütni-tudó-féléknek írták, mint jómagam, ugyanis a sütemények tésztáit nem gyúrni, kavarni, felverni, óvatosan belekeverni, stb., hanem lefedett tálban összerázni kell. És lőn: elolvastam, összeraktam, megsütöttem. A receptet felteszem a "GastroGlobe"-ra.

1 megjegyzés:

Noé írta...

Nyami, nyami megkóstolnám.;) Noé:)