2010. április 20., kedd

játék

1. Köszönöm Thyminek, hogy eszébe jutottam, és ezt a kedves díjat küldte nekem, elnézést, h csak most válaszolok
2. Ilyen a logója
3. Amiket most írok, az a szabályzata
4. 6 másik blogot megnevezve továbbadni - jó, szerintem már mindenkihez eljutott: Noé, Manka, Adree, Pickwick Mamz'l
5. Itt megy a teszt:
  • név: errefelé Observer
  • becenév: mamus, anca-manca, kómama és ilyenek
  • lakhely: Pest, de most Kijev
  • szül.hely: Budapest
  • magasság: 165cm
  • névnap: január 21
  • foglalkozás: tanácsadó
  • testvérek: barátnők
  • anyanyelv: magyar
  • beszélt nyelvek: angol, orosz
  • gyűjtemény: mindenféle, ami kedves, szép és haszontalan
  • cipőméret: 38
  • iskola: egyetem
  • kedvencek: utazás, olvasás, mozi, játék
  • zsebpénz: azt feltétlenül elkölteni!
  • álom: több is...
  • háziállatok: itt nincs, otthon macska és teknős
  • a díjat drága Euthymiatól kaptam

2 megjegyzés:

Euthymia írta...

köszi, hogy játszottál :):)

Manka írta...

Én pedig köszönöm a meghívót! Hamarosan majd én is megírom. Köszönöm!