2010. január 2., szombat

Ünnepek sok hóval


December 20 óta Ukrajnát többször betemette a hó. Köszönöm kedves aggódásotokat, a karácsonyi ünnepekre 5 órás késéssel hazaküzdöttem magam Pestre, a 2 ünnep között visszajöttem Kijevbe, már betegen, náthásan, amiből kis ukrán orvosi javaslatra némi gyogyóval mára kevés köhögés maradt. L.gyermekeivel és azok barátaival szilvesztereztünk, Nyuszi is beugrott, kis étterem, főzés, evés-ivás, sok scrabble, valamint a mosogatógép folyamatos surrogása. Errefelé kisebb-nagyobb megszakításokkal a hó az úr... A népek a szilvesztert a Majdanon zárták az ukrán könnyűzene színe-javával, akik a hideggel dacolva szabadtéri koncertet adtak Julia választási kampányát megkoronázva - így én a döntő pillanatokat magányosan töltöttem (ha ez üzenet az évre, biz'Isten életmódot váltok). Nálunk a hó kis időre a tv-t is blokkolta (bár mára 2 antennánk nőtt), az internet pedig behalt, most a házunkban lévő kósza unsecured neten nyomom, baromi lassú és a képfeltöltés sosem volt erősségem... A jövő hétre rendeződnek a sorok.

Nagyon boldog új évet mindenkinek!

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Olyan sokat voltál eszembe az elmult hetekben! Érdekes, amig nem akadtunk össze a blogvilágában, addig csak olvastam, hallgattam a híreket Ukrajnáról, most, hogy van ott "ismerősöm" már jobban odafigyelek Kijevre is.

Olvastam a rengeteg hóról, a nagy hidegről, és nem írtál. De megnyugodtam, minden rendben nálatok, ahogy mondod.

Boldog uj évet neked és családodnak, ismerőseidnek ott a nagy hidegben! Vigyázzatok magatokra, ne betegeskedjetek!

Snowqueen írta...

Nagyon-nagyon Boldog és Békés Új évet kívánok, sok-sok egészséget és szeretetet!