2009. november 28., szombat

a magyar film hete Kijevben

Sándor Pál "Noé bárkája" filmjével, a rendező személyes részvételével és megnyitójával indult a magyar filmhét szerdán. Igazi, erős film, fantasztikus színészgárda jutalomjátéka, érdekes szögek, gyorsan váltó képek. Csütörtökön a "Csuklás" c. filmet játszották (ezt már láttam korábban - meglepő felvételek, nyomasztó történet különös szerelésben, itt megtekinthető), tegnap pedig a "6:3"-at néztük meg - Eperjes felejthetetlen, meg az is, hogy a rettenetes '50-es évekről mennyi humorral lehet mesélni.





Ma az "Egy hét Pesten és Budán", holnap a "Rokonok", zárásképp pedig ismét a "Noé bárkáját" vetítik

4 megjegyzés:

Snowqueen írta...

De jó, hogy van magyar filmhét!

Manka írta...

Most eszembe juttattad, mi történt az itteni magyar filmhéttel?... Úgy tudtam, noevmberben akarták tartani. Khmm. Hát ezért néztem én végtelennek tűnő depressziós filmeket? :)

Csilla írta...

Brüsszelben is szoktak magyar filmeket vetíteni, de el sem merem mondani, hogy milyeneket! Szerintem azt hiszik, hogy a magyaroknak valami komoly gondjuk van élettel, az emberekkel és önmagukkal. Tele depresszió és butaság. Mi soha nem mentünk el ezekre a vetítésekre, így nem tudom, jár-e oda valaki. Pedig ma is csinálnak jó filmeket, nem is értem, hogy miért ezeket a gyötrelmeket hozzák ide!

Observer írta...

Manka - mi történt a filmhéttel, elhalasztották?