2009. augusztus 27., csütörtök

olvasni jó!

Igaza van Mankának - a "könyvesek" a legjobb játékok. Most Spiró György Feleségverseny c. könyvét olvasom - nem kell mindent komolyan venni - gyakran vinnyogva, nem tudom eldönteni, sírjak-é, vagy nevessek. Ezt olvasva tutin nem leszünk "norvégok"...

Még nem tartok a kért oldalon - menjen itt a 161. oldal 5. mondata: "Arra a szóbeszédre nem találtunk bizonyítékot, hogy a cigányok mellett állást foglaló nem cigány - magyar - csapatok Murometz nevében, zászlójukon az ő arcképével szálltak volna harcba csak azért, mert Zsoromboly agitproposai Murometzet szőke cigánynak gúnyolták."

Most Pesten v'ok, ma indulok vissza Kijevbe, de előtte 10-kor irány a könyvesbolt, én nem olvastam "A szél árnyékát" -- hamarosan pótolom. Szeretném kérdezni Hamburgert, Emőkét Malmőben és Noét Kijevben: mit olvastok mostanában és mi a könyv 161. oldalának 5. mondata?
Szép napot!

4 megjegyzés:

Manka írta...

Azta! Ez egy szép hosszú mondat :) Sokat hallom mostanában Spiró nevét, de még semmit sem olvastam tőle. Na, ha egyszer én is hazajutok...

Jó utat!

Fules írta...

Sziasztok:)
Hát én rendszeresen a gyermek irodalmat olvasom mostanában, így Csutak színre lép van soron, de legalább lesz mit vadásznom az online könyvesboltban, és szegény anyukámmal hazacipeltetni a Sokorsári útról. Köszi az ötletet.:)
Noé

Fules írta...

Szia:)
Panoráma kép reggel 6 és 1/2 7 között készült. Korai fickók vagyunk.:) Lenne egy kérdésem, te mit tudsz arról, hogy a sör itt üdítő ital kategóriában szerepel. Többektől hallottam erről, igaz egy helyi cáfolta, emiatt felcsigázta az érdeklődésem. Köszi a segítséget.:) Noé

Observer írta...

Noé-Füles, szerintem itt a vodka is üdítőszámba megy - :). Félretéve a tréfát, nem hallottam a 3 év alatt arról, h itt a sör üdítőként lenne besorolva - a kvász, az igen. Bár, ha végignézek a Krescsatyikon a sörös üveggel a kézben békésen hömpölygő tömegre esténként, meg főleg hétvégén, lehet, h mégiscsak üdítő...