2009. augusztus 1., szombat

ma

nem voltam tudatos vásárló, nagyon jól esett! A délutánt barátnőmnél töltöttük vidéken születésnapi ünnepléssel: kis társaság, terülj-terülj asztalkám, zakuszkák sora, finom borok pohárköszöntőkkel, barbecue és zárásképpen esti teázás: ukrán túrós-pite és házi málnalekvár. A holnapot bizonyosan böjttel töltöm, mert mindenféle fogadkozásaim ellenére ilyen alkalmakkor egyszerűen lehetetlen nem túlenni magam.

Ez a július zsúfolt volt és feszült, jó hír, hogy vége, meg hogy itt Kijevben nincs afrikai hőség, nappal max.25 fok. Mondjuk sokat nem voltam a szabadban, munkával telt az idő légkondis irodában. Néhány dolgot leküzdöttünk, pl. most van áram, internet, holnap reggel indulok szabadságra Pestre, keddtől pedig lányommal 1 hét Norvégia! Ezt a kis könyvet nézegettem rákészülésképp mostanában.

3 megjegyzés:

Euthymia írta...

Szia, néha jól esik nem tudatos vásárlónak lenni, ezt én megerősíthetem :) :)
Jó utazást és sok élményt!!!

Snowqueen írta...

Nekem többször sikerül nem tudatos vásárlónak lennem,úgyhogy most kerülöm a boltokat:-)
Jó utat Norvégiába,s majd írj arról is!

Manka írta...

Jó utazást kívánok én is! Norvégiában majd lekirándulhatjátok a sok finomságot ;)